Utkast: Aug. 8, 2011

Kul helj har det varit!
Hela dan i Zürich, väskan min brakade, så den är nu kaputt, köpte sedan en ny piercingboll som ja sedan var försvunnen igen på natten, köpte nya klackskor , som ja sedan då vi skulle gå ut märkte att ja hade köpt en 38 och en 39.. Nåja, alla kort har ja iallafall kvar denhär gången, som tur! 
Vi gick sen på förfest, vi var tjejer från 4 olika länder,kul! Sedan blev de utgång, nattklubben vi var till var enorm, och dyr! Inträde kostade ca. 22 euro, och en vanlig drink.... 15 euro! De e ju i franc såklart men om man räknar om.. Gissa om man avstår drinkarna på såna klubbar då de e såna djävulspriser! Men kul kväll med mycke dans!
Drog till Jessica för att sova sen, men de blev ca 4-5 timmars sömn innan ja hoppade på tåget till Zürich Huvudstation för att möta Mia, och sedan tåga till Schaffhausen. Vi for till Rhenfallen. Europas största vattenfall, bara 15 min från var jag bor! Kan int annat säga än att det va mäktigt, de var inte så högt på höjden, men brett och grymma vattenmassor som föll. Spenderade några timmar där och sedan nån timme inne i stan. Ja var så slut efter en festnatt och hela dan på språng så tog bussen hem en 5 tiden. Nu e ja pank och ska försöka ta de lugnt hela veckan, Zürich street parade väntar nästa lördag! Massor med folk som bara paraderar genom stan, David Guetta såg ja skulle dj:a i stan nånstans också.

Idag har de vari en skön dag, barnen ha vari snälla och relativt lugna. Blev så glad på morgonen då jag och tjejen var ensamma en stund och hon utbrast " Yahoo, now it's a little bit Miki and Ella time, yes! Only Miki and Ella".

Har laddat om bilder 4 gånger nu men de har tiltat varje gång ja sku publicera, tålamodet rök så här kommer bara en, laddar flera en annan dag då internet e på min sida..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0